پارت کالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه های ارسال سفارش

نحوه ارسال کالا:

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند تعطیلات یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت می باشد که از طریق تماس با پارت کالا می توانید از رویه ارسال مطلع شوید.

تهران:
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۴ ثبت شوند، در صورت نیاز به تحویل در همان روز مبلغ ارسال به پیش فاکتور اضافه خواهد شد و سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده و روزهای تعطیل ثبت شوند روز بعد تحویل داده می‌شوند.

شرکت های حمل و نقل :
شرکت های حمل و نقل برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران مشتریان برنامه‌ریزی شده است. شرکت های حمل و نقل به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارند. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند

مشتریانی که آدرس آنها در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را بدون پرداخت هزینه اضافه از طریق پست اکسپرس دریافت نمایند .

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به شرکت های حمل و نقل ، زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعته است. سرویس‌دهی شرکت های حمل و نقل در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً  تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

  • در نظر داشته باشید اگر مبلغ سفارش پیش از ارسال کالا پرداخت شده باشد،صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا،اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، از طریق تلفن یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد اطلاع داده شود.

همچنین شما میتوانید جهت تسریع در تحویل سفارش خود با هماهنگی با دفتر پارت کالا نحوه ی ارسال کالای خریداری شده را از ارسال زمینی به ارسال هوایی تغییر دهید که در این صورت هزینه ی ارسال کالا تغییر خواهد کرد .

 در صورت آسیب دیدگی در حمل و نقل :

  • با توجه به بسته بندی ایمن همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی می باشد که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارت کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به پارت کالا ارسال شود.
  •       لذا هنگام تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل قبل از تائید و امضاء برای دریافت کالا، از صحت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمائید .